Benelli M2 ja supistaja teräshauleille
2 posters
UnA :: Haulikkopalsta :: Supistajaholkit
Sivu 1 / 1
Vs: Benelli M2 ja supistaja teräshauleille
Yleissuositus on, että puolisuppeaa tiukemmilla ei ammuttaisi terästä. Asetta säännön rikkomisella ei saa rikki asetta, mutta supistajan voi saada, niitä on joskus muokkautunut käyttökelvottomiksi.
Unan kaupassa on ko. aseeseen 3/4-suppea joka kestää teräksen.
Kimmo
Unan kaupassa on ko. aseeseen 3/4-suppea joka kestää teräksen.
Kimmo
kuopma18 kirjoitti:Moro,
Olin testaamassa teräshaulipatruunoita ja puolisuppean lisäksi tuli piipun päähän ruuvattua 3/4 suppari testattavaksi.
Upotukset ja kasat paranaivat selkeästi, mutta ongelmana oli se että 3/4 supparin kyljessä luki "ei teräshauleille" lontooksi.
Aseena benelli m2 ja 26" piippu. Miten onko muilla vastaavia kokemuksia ja onko vaarana särkeä ase jos käyttää puolisuppesta
tiukempaa supparia esim 3/4?
Kiitos kommenteista..
Benelli M2 ja supistaja teräshauleille
Moro,
Olin testaamassa teräshaulipatruunoita ja puolisuppean lisäksi tuli piipun päähän ruuvattua 3/4 suppari testattavaksi.
Upotukset ja kasat paranaivat selkeästi, mutta ongelmana oli se että 3/4 supparin kyljessä luki "ei teräshauleille" lontooksi.
Aseena benelli m2 ja 26" piippu. Miten onko muilla vastaavia kokemuksia ja onko vaarana särkeä ase jos käyttää puolisuppesta
Kiitos kommenteista..
Kiitos kommenteista..
kuopma18- Viestien lukumäärä : 6
Similar topics
» benelli supernova
» Remingtonin supistaja 665 ja huonot kuviot.
» Haulikuvion käyttäytyminen, liian tiukka supistaja vai piippu kiero?
» Remingtonin supistaja 665 ja huonot kuviot.
» Haulikuvion käyttäytyminen, liian tiukka supistaja vai piippu kiero?
UnA :: Haulikkopalsta :: Supistajaholkit
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa